Logistiek
Nog eens 2000 vierkante meter extra ruimte voor Horren.com
Als een bedrijf als kool groeit, is er regelmatig behoefte aan extra productieruimte. Bij het Middelburgse bedrijf Horren.com kunnen ze hier inmiddels over mee praten. Recent heeft het bedrijf namelijk wederom haar bedrijfspand uitgebreid. Horren.com besloot enige tijd geleden om in Middelburg nog eens een bedrijfspand van 2000 vierkante meter te laten bouwen.
Nieuwe productiehal als aanvulling op bestaande
Volgens Marco Janssen, commercieel directeur bij de Zeeuwse firma, was hier absoluut behoefte aan. “Dankzij de extra meters zijn we in staat om het groeitempo bij te houden. In 2017 hebben we al een nieuw bedrijfspand laten bouwen, waarna we in 2018 ook het pand van onze buren overgenomen hebben. In de afgelopen periode is echter gebleken dat dit niet voldoende was. We hebben daarom besloten om nog eens een productiehal van 2000 vierkante meter te laten bouwen. Dit vormt een prima aanvulling op de al bestaande productiehal van 3000 vierkante meter”.
Toenemende vraag leidde tot behoefte aan meer productieruimte
Dankzij de nieuwe bedrijfshal kan Horren.com aan de blijvende vraag voldoen. De groei in de afgelopen jaren is indrukwekkend te noemen, waardoor Horren.com snel moest handelen. Bij de bouw van de nieuwe bedrijfshal is ervoor gekozen om hoofdzakelijk de productieruimte te vergroten. Ook hier was volgens Marco Janssen om een specifieke reden behoefte aan:
“Om aan de toenemende vraag te kunnen voldoen, hebben wij veel vakmensen aan moeten nemen. We merkten echter na enige tijd op dat onze collega’s op elkaars lip zaten. Met de extra productieruimte krijgen onze collega’s nu meer ruimte om te werken. Dit komt de efficiëntie van het productieproces ook alleen maar ten goede”.
Groei via het internet
Dat Horren.com wederom een bedrijfspand geopend heeft, is veelzeggend voor de groei van dit bedrijf. Het bedrijf biedt horren op maat aan en doet dit met verve. Men trekt veel klanten aan én doet dit volledig via het internet.
Eigen ruimte voor videoproductie
Men heeft er daarom ook voor gekozen om in de nieuwe bedrijfsruimte een videostudio te bouwen. In de videostudio zijn de videoprofessionals van het bedrijf in staat om gelikte video’s te maken. “Aangezien wij alleen op het online vlak actief zijn, is online zichtbaarheid voor ons erg belangrijk. Wij vinden video’s hierbij het meest geschikte middel, ook omdat we met video’s onze klanten goed kunnen informeren. Dankzij onze eigen videostudio houden wij de productie van video’s in eigen hand. En ook zijn we hierdoor in staat om de video’s op een hoog niveau snel intern te produceren”.
Hoe Horren.com in enkele jaren groeide
De firma Horren.com opende in 2005 haar deuren in Middelburg. In 2007 besloot men om haar pijlen op online marketing te richten. Een keuze die ze geen windeieren heeft gelegd, aangezien Horren.com uitgegroeid is tot de marktleider op het gebied van alles wat met horren te maken heeft.
In de hele Benelux is Horren.com de hoofdleverancier van horren op maat. Men bedient hierbij zowel particuliere als zakelijke klanten. Onder meer kozijn- en zonweringsbedrijven bestellen hoogwaardige horren op maat bij de firma. Een klant is in staat om zelf de raam- of deuropening te meten en vervolgens het maatwerk via de website te bestellen.
-
Marketing3 jaar ago
Tools die iedere website-eigenaar zou moeten gebruiken
-
Bedrijfsprofiel3 jaar ago
Ilse Wissink – accommodatieverhuur in Gran Canaria
-
Column3 jaar ago
Waarom elke website een colofon zou moeten hebben
-
Financieel3 jaar ago
5 redenen waarom je urenregistratie niet lekker loopt
-
Bedrijfsprofiel3 jaar ago
Het verhaal achter Eigen Kracht Coaching
-
Nieuws3 jaar ago
Solliciteren met een zichtbaar mooiere glimlach dankzij een onzichtbare beugel
-
Marketing3 jaar ago
LinkedIn neemt Oribi analytics over
-
Marketing3 jaar ago
Yoast SEO: de voor- en nadelen