Nieuws
OrangeValley Group integreert labels tot één merk
De digital labels van OrangeValley Group, BlueElevation, Aubergine IT en Copper IM, gaan per 1 juli 2023 verder onder de naam OrangeValley. Onder de vlag OrangeValley bouwt de organisatie verder aan één merk om opdrachtgevers te ontzorgen op het gebied van digitale dienstverlening. De verschillende agencies werkten het afgelopen jaar al steeds intensiever samen en dat leverde in 2023 volgens eigen zeggen al heel mooie resultaten op. Nu is het tijd voor de volgende stap.
Opdrachtgevers in binnen- en buitenland
OrangeValley zegt door deze stap een kwalitatieve digitale partner voor de lange termijn te zijn. Dit doen ze inmiddels voor meer dan 200 opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Het verbinden van marketing, data en het hebben van een stevig technisch fundament is hierbij van essentieel belang. Altijd met de eindklant en de customer experience als uitgangspunt.
Al 15 jaar trackrecord in digital
OrangeValley, dat dit jaar zijn jubileum viert, is al 15 jaar actief in digital, waarbij ze als onafhankelijk bureau menig award en nominatie hebben gewonnen. Afgelopen maand sleepte OrangeValley zelfs meerdere awards binnen zoals een European Search Award met Blokker, een gouden Dutch Interactive Award met Medicura en 4 nominaties voor de Global Search Awards. OrangeValley staat al jaren hoog genoteerd in meerdere rubrieken van de Emerce100, vervult een actieve rol binnen de brancheorganisaties en wordt door de lezers van MT/Sprout geprezen als een van de leidende digital bureaus.
Het sterke merk OrangeValley is volgens eigen zeggen doorslaggevend geweest om verder te bouwen aan één sterk merk. De merken BlueElevation en Aubergine IT, met een sterke focus op technologie, en Copper IM hét marketing agency uit Arnhem worden met deze stap geïntegreerd. Een proces waar achter de schermen al geruime tijd aan wordt gewerkt.
Bouwen aan één sterk merk in digital
De eindklant in zowel B2C als B2B verwacht tegenwoordig een naadloze, geïntegreerde digitale koopervaring over alle kanalen heen, zo stelt OrangeValley. Hierbij is niet alleen de aankoop zelf, maar ook de customer experience van groot belang. Online bezoekers willen steeds beter geïnformeerd worden, meer keuzevrijheid hebben en autonoom beslissingen maken. De individuele verwachtingen, de customer experience en de privacy worden hierin steeds belangrijker.
-
Marketing3 jaar ago
Tools die iedere website-eigenaar zou moeten gebruiken
-
Bedrijfsprofiel3 jaar ago
Ilse Wissink – accommodatieverhuur in Gran Canaria
-
Column3 jaar ago
Waarom elke website een colofon zou moeten hebben
-
Financieel3 jaar ago
5 redenen waarom je urenregistratie niet lekker loopt
-
Bedrijfsprofiel3 jaar ago
Het verhaal achter Eigen Kracht Coaching
-
Nieuws3 jaar ago
Solliciteren met een zichtbaar mooiere glimlach dankzij een onzichtbare beugel
-
Marketing3 jaar ago
LinkedIn neemt Oribi analytics over
-
Marketing3 jaar ago
Yoast SEO: de voor- en nadelen